Wednesday, April 29, 2009

Kontraktor yang bangang

Salam.

Aku baru balik dari Johor dan Melaka semalam, sampai di rumah pukul 12.30pagi. Penat. Puncanya..? Sangkut dekat Jabatan Alam Sekitar, Melaka dari pukul 4ptg, sampai 11mlm. Ni semua kontraktor punya pasai.. Lahabau kambing hutan punya kontraktor! Diorang belum kenai sapa aku... Tp sebelum tu, aku p mersing utk pantau pemasangan VSAT. Yang ni pon 1, masalah dengan peralatan yang kontraktor bawak. tapi yg ni bukan human error, aku ble la terima. Then, pukul 3 aku bertolak ke Melaka. Dalam hati, site ni sure ok. Las2. Bull shit! WTF! contractor ni! Aku pulak dengan team support TM dari Melaka tak pepasal kena troubleshoot! Walhal tu bukan keja aku pun. SUCK! Memang aku hangin time tu! Mau nye x, diorang buat kerja x complete, cincai, lepas batuk di tangga! Dah tu biar cam tu je. Lagi aku bengang. Bila dah jadi cam ni, silap la korang cari pasal dengan aku... NO MORE! Huh... Last2 aku fedup, aku blah je tu pun dah pukul 11mlm, aku dah buntu. Sampai rumah kul 12.30pg. Dah la sok aku mtg. Kalau x, sure aku x dtg keja. Dan, 4sure, aku akan pastikan kontraktor tu terima akibatnya...
tungguuuuuuu.........

No comments: