Saturday, April 11, 2009

Dia...Istimewa.

Salam...

Lepas ni myb aku akan ke arah selatan @ merentasi lautan untuk ke seberang sana, destinasi seterusnya... namun yang pasti, semuanya akan ditelan dan meninggalkan kenangan yang x dapat dilupakan... Dan kadang2, aku terfikir sampai bila harus aku tinggalkan kekasih aku dekat rumah sendirian begini...? macam mana kalau aku berada di tempat dia..? Tentu sedih, bosan, keseorangan... Tapi aku amat bertuah, mungkin aku rasa aku insan yang bertuah di muka bumi kerana memiliki sesorang sepertinya. Memahami keja aku. X pernah merungut walau acapkali ditingglkan. X pernah mengungkit apatah lagi membangkit. Namun, setiap kali aku berkelana, dia sentiasa berada dalam diri aku bersama. X pernah melupakan, dilupakan, ditinggalkan atau meninggalkan dia. Dia sangat ISTIMEWA bagi aku. Ingin aku bawa dia terbang bersama... jauh. hanya kami berdua. Namun yang pasti, dia adalah awek, sahabat, kawan, motivator, penceramah, penasihat, dan segala2nya bagi aku... Dan dia adalah ISTERI aku yang tercinta...hahaha...

2 comments:

Aidy Shahiezad said...

ari2 pun ko crite pasal dia...
kasih, sayang, cinta... bagus la cmtue...
tp, apesal plak pix yg ko letak cm pix tinggal kenangan je ?? hehehe.. ;p

Farinar said...

ye ke...? huhu.. saje je kot, mengimbau kenangan