Friday, May 15, 2009

Kellies Castle...

Salam...

Emmm... Cite dia lebih kurang cam nih je... Pada 13 May lepas, aku dalam perjalanan untuk ke Sri Iskandar, konon nye p tengok site utk relocation. Dalam perjalanan tu, terjumpa la istana kellies nih... Selama ni hanya tengok dalam TVee je. So, aku singgah le kejap utk mengenali lebih dekat. Nak masuk kena bayaq rm4. ok la, at lis x melampau yuran dia... besar jugak istana ni, ada lif, tennis court dan banyak jugak kisah menarik disebalik istana ni, tapi tak kan la aku nak buat cerpen pulak... banyak gambar yang aku amek, tapi ni je yg dapat aku haplod...












5 comments:

Wanabe PJ said...

tmpat nie la ktorg nk g ms blik tepeng ari 2..tp xjd g lak sb Ady demam..huhuhu..sob.sob.sob...

A I said...

tak jumpa ci pon ke kat situ? hahah

Aidy Shahiezad said...

aku plak yg dipersalahkan...
next time kite pie la wan...

Farinar said...

ci..? spesis apa tu?

mama mia said...

weh..dekat sesangat dah ngan umah aku..naper la x kol leh singgah umah..