Tuesday, May 26, 2009

Jalan- jalan

Salam.

23 May lepas, kitaorg pegi PD. Menghabiskan sisa-sisa pekej percutian yang ada. So far tempat tu menarik. Kami dapat Exe Suite, facing swimming pool and ocean. Tapi yang x best nye, ada program family day dari satu sekolah yang aku x tau namanye. Agak bosan jugak sbb diorg banyak xtvt, sikit sebanyak mengangu ketenteraman jiwa aku. Kitaorg cek out 24hb n terus ke Nilai 3. Ada la 2,3 barang yang kitaorg beli. Harga pun ok berbanding tempat2 lain. Pas 2, kami ke keyell- rumah bro aku untuk pungut kembali drill yang di borrow tempoh hari. Kononnya balik nak drill utk gantung cermin, tapi penat punya pasai, sampai hari ni x buat. So, weken ni aku akan usahakan utk gantung cermin yang ada tuh.


View dari bilik utama

View dari balkoni

Jelajan dekat pantai



Dekat Nilai. Ada 1 yang aku beli dalam banyak2 tu. negh2

Tengak pilih langsir. tapi x da pun dalam gambar nih.

No comments: