Monday, March 23, 2009

Kembara tugasan chapter 2....

Salam
Lagi... lagi dan lagi... kali ni dekat:
a) INTAN - Data Recovery Center
b) AUDIT - New Site (Kelantan, Pahang, Sabah)
c) KDN - New Site (nation wide)
d) JUPEM -New Site (nation wide)
Sering aku tertanya2... Bukan mengungkit tapi cuma membangkit dan bukan mengeluh tapi memang berpeluh... sampai bila...? sampai pejam mata ini..? Aku bahagia dengan kerja aku sekarang, tapi mata sekeliling macam menjuling... biasalah, rambut je hitam, hati memang kejam...
Biar aku daki gunung harapan ini...
walau pun aku tahu ranjaunya memang berduri...
Orang tua berpesan, dikala suka ramai bertanya,
dikala sedih, ramai menyisih...
tiada yang merubah jika diri tidak mengubah,
tiada yang sudi memberi jika acap kali kita meminta simpati...
hanya padamu Tuhan,
aku pohon kesempatan, tunjukkan jalan, permudahkan perhitungan...
Semoga semuanya berjalan lancar seperti yang dirancang.... Insyaallah.
terima kasih kepada yang memahami
terima kasih kepada kekasih hati...

No comments: