Friday, March 6, 2009

Dari Terengganu ke Terengganu Lagi..

Salam...

Pada 4 mac lepas, Aku baru balik dari terengganu, masuk opis 5hb, dapat lagi keje. dah nak kena p balik terengganu pada 10 mac ni... tinggal lagi kekasih aku, buah hati aku dekat rumah untuk sekian kalinya... kesian dia, tapi nak buat cam na, dah tugasan luar kawasan. Dan cuti sekolah makin hampir... aku teringin nak bawak buah hati aku p cuti2 malaysia, tapi destinasi x pililh lagi...Dan dia ada bagi hint nk ke Langkawi, nak p pulau dayang bunting katanya... insyaallah. Aku cuba tunaikan... tapi pape pun bargantung pada keje aku gak la, silap2 kena p sabah nx 2 week coz ada site dekat sana yang kena tengok. kalau p sabah, leh aku bawak dia sekali...hehehe.. sambil selam la katakan... tempat yang aku nak p ni dkt terengganu ni adalah tempat yang sama. dah 4 kali aku dekat tempat ni...LKIM Chendering. So far tempat ni memang seronok bagi aku... tempat nelayan turunkan ikan, ada 1001 cerita dekat situ.... by d way, ni antara gambar yang sempat aku ambil dekat sana... hehe

2 comments:

Aidy Shahiezad said...

1001 cerita dari 10 gambar... hahaha... i wonder...

Farinar said...

hehe... tu biasa dahhh