Monday, January 12, 2009

Terengganu Chapter 1

Masuk ni dah berapa kali aku p terengganu... aku pun x tau.. rasanya dah puluh kali...
tapi yang bestnye, satu gabaq pun aku x amek... hmmm,
pas tu dalam bulan 1 ni, ini adalah kali ke dua aku p terengganu... dan myb kana ke KT balik ujung bulan ni... dan buat 1st time gak, malam ni , aku naek bas sowang2 ke KT... menurut kata pemerhati, perjalan akan mengambil masa +- 8 jam! sure bosan... sebab apa aku pilih bas...? hari khamis lepas 8hb aku dah naik ikot atas... jadi hari ni aku ikot darat lak... x pe, bas pun bas lah. tapi actuli aku x suke naek bas... warghhhh! bosan doe!!
by d way... ni la rope bas yang aku nak naek tu... nampak je best... tapiiiiiiiiii.........

4 comments:

Aidy Shahiezad said...

pakcik, uat & LH yang ko bawak balik dari Terengganu ari tue untuk aku kan ?? bila nak bagi ek ?? huhuhu...

Farinar said...

ada... mai la

Aidy Shahiezad said...

huhuhu... bagi pada mazuan suda... takkan aku kena pi sana lak kot... hehehe...

Farinar said...

mana tauuuuuu